Léčení rýmy

3. listopadu 2016 v 18:00 | Charlotte |  Problémy


Ahoj,

Podzim je takový zrádný, stačí se jednou málo obléknout, nastydnete a chytíte rýmu. A není to nic příjemného celý den smrkat a léčit se z rýmy. Proto tu je dnešní článek a s ním takové tipy, co jsem dělala včera já, když jsem měla rýmu.



Proč píšu tento článek, je vám asi jasné. Už jsem to psala do včerejšího článku... mám rýmu. Celý včerejšek a předvčerejšek jsem proležela v posteli s polotekutou rýmou - ne, že by mi tekla proudem a zaschlá taky nebyla, ale pořád jsem kýchala a smrkala a smrkala... smrkání nemělo konec.


Co na rýmu pomáhá? Já mám pár osvědčených věcí...

1. Čaj

Hodně pijte! To je důležité!

Čaj je dobrý v tom, že je teplý, takže vás krásně zahřeje.

Já obvykle piju černý čaj s medem a pár kapkami citronu. Chutná to výborně, je to teplé a med na lžičce také není k zahození.

Můžete si také uvařit šípkový čaj nebo zázvorový čaj - také uvolňují nosní dutiny, ale mně osobně moc nechutnají, takže je nepiju.


2. Česnek

Česneková polévka, topinky s česnekem... cokoli s česnekem. Česnek také skvěle uvolňuje nosní dutiny a je dobré ho jíst hlavně, když máte ucpaný nos rýmou, která nejde vysmrkat.


3. Ponožky

Já mám nejraději chlupaté, protože jsou krásně teploučké.

Teplé ponožky jsou základ. Hlavně nesmí být mokré, pokud šlápnete do vody, okamžitě si ponožky vyměňte za suché, abyste nenastydli. Můžete mít úplně jakékoli ponožky, důležité je, aby byly teplé a pohodlné.

Tady na fotce je fotka mých včerejších ponožek, no jo, chlupy forever!



4. Teplé oblečení

Určitě nepodceňte oblečení.

Je jasné, že v místnosti, kde se topí a je 25 °C, nebudete mít mikinu, bundu, termoprádlo a oteplovačky.

Oblékejte se teple, aby vám nebyla zima a nenastydli jste.


5. Do postele

Pokud je rýma hodně velká, zůstaňte doma, lehněte si do postele a odpočívejte. Vedle sebe si položte teplý čas a relaxujte. Po té dennodenní práci nebo škole to potřebujete a pomůže vám to. Zkuste jeden den nic nedělat, jenom ležet a léčit se.

Až vám bude lépe, vezměte si knížku, čtěte si nebo se učte... hlavně něco klidného u čeho se dá ležet v teple vyhřáté posteli.

A nezapomeňte si připravit pořádné balení kapesníčků, já osobně doporučuji spíš hadrové kapesníky, méně dráždí nos. Budete jich potřebovat mnoho.



6. Spánek

A nakonec hodně spěte. Ideální je takových 8 hodin, jestli vám je hodně špatně tak klidně i víc. Spánek je velmi důležitý, protože tělo si odpočine a může po probuzení dál fungovat. Navíc ho nepřetěžujete, takže má víc energie na ničení bacilů.


Já doufám, že rýmu nemáte a pokud ano, tak že se z ní rychle vyležíte, jako já. Dneska už mi je mnohem lépe.


Dnešní článek je opět trochu kratší, ale další už budou v normálním rozsahu. Je to z toho důvodu, že k tomuto už nechci nic dalšího psát, bylo by to jenom natahování článku.

Charlotte
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama